vi hade iaf tur med vädret..

Satan vad man har ont i fötterna, ska aldrig mer springa i skogen med ett par skor som har en sula på en halv centimeter (?) Och efter all denna spring i skogen så skulle jag ta bussen till pappa, jag tog fel buss och var i älta igen.. så jag fick GÅ till sickla och därifrån ta bussen till finntorp (y) nu e man ganska mör.. jag och pappa var nyligen och lämnade ett blommsterbud till han som vann nobelpriset i litteratur i morse. Ganska coolt med alla paparatzzis. Haahaa, och nu sitter jag och äter chocklad :3 heehehe, jag ska äta middag hos pappa sen ska jag ta mig hem till ön ( <3 ) HAHA.

Hittade ganska så gamla bilder på pappas dator ^.^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0