Tråk söndag

VEM

Vem är i rummet med dig? Ensam
Vem fick du senaste sms av? Ingenaning faktiskt
Vem tänker du på nu? en som jag aldrig kan sluta tänka på
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma
Vems hus var du senast i? Elins
Vem önskar du var med dig nu? du
Vem är din favoritsläkting? Ingenaning

VAR

Var är din mobiltelefon? på inlämning :(
Var handlar du mest? Överallt
Var fick du tag på tröjan du har på dig? I min låda :3
Var åkte du senast bil? Hem

VAD

Vad åt du senast? En macka
Vad drack du senast? Cola
Vad är det för färg på dina byxor? Blååa jeans
Vad är den närmaste saken som är blå? en penna, och mina blåa jeans
Vad har du på fötterna? strumpor
Vad är din favorit färg? Svart och vit 
Vilken film såg du senast? L.A Gigolo
Vad hör du just nu? Wait and bleed - slipknot

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Ja
Hånglat på en bio? Nope
Hånglat i skogen? haha, aa
Tyckt att din kusin är het? haha, nej.. eller när jag va liten.
Sovit naken? Kanske det
Kört över hastighetengränsen? Jaa..
Målat om ditt rum? Mm
Dansat framför en spegel? hahah, jaa
Fått hicka? händer rätt ofta
Dumpat någon? mjoo
Stulit pengar från en kompis? nej
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Kommer inte ihåg? joo..
Varit i slagsmål? nejdå :p
Smugit ur ditt hus? Jovars
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja… just nu kanske?
Hånglat med en främling? Nej, inte vad jag kommer ihåg
Älskar eller saknar någon nu? Ja, älskar otroligt mycket och saknar som fan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0