favoritmåndag

I alla skitgrejjer vart måndagen ändå räddad, dansen tar jag och prövar på torsdag ist. Men först var jag med på Theas pianoleketion, sen åkte vi världens omväg med buss 425 (?) så de tog fan 45 minuter att komma till Nacka från Gurra centrum? hmm.. men sen åt vi sushi :3 Och jag fick ett kontantkort av pappa medans min tele är inlämnad. Sen glodde vi bara runt lite.. hittade ett par jeans jag måste köpa! Och sen träffade vi Filip och åkte hem. Så nu ska jag försöka koppla a lite innan man får krypa ner i den varma sängen. Längtar fan..

 
image descriptionimage description
haha söta bilder från idag!

Kommentarer
Postat av: thea

yeeeee REBATT! vad såtr det? ELECTROPOP!

2011-10-03 @ 21:07:36
Postat av: Rebecca

frågestund på bloggen nu :) fråga gärna något :)

2011-10-03 @ 21:08:34
URL: http://denijs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0