OJOJOJ!

Jag säger ju det.. as dålig på att blogga. Har så mycket att göra nuför tiden.. !

Jag har glömt att göra dagarna på bloggen.. så dom kommer häär:

Dag 03- Ett foto på dig och dina vänner
Har ingen bild på mig och mina vänner!

Dag 04- En dålig vana du har
Jag har varit så himmla duktg nu i nästan 3 månader och skött om mina naglar osv osv.. dom vart as långa men sedan åkte jag till stallet.. Då gick nästan alla av :( Så nu har jag börjat bita igen. Det är min SÄMSTA vana!
Dag 05- Ett foto på en plats du varit på

(Kapsali) Här är en plats som jag alltid kommer att minnas så länge jag lever. Grekland, sommaren2011

Dag 06- Din favoritidol och varför
Jag har inte direkt någon favorit idol, men de band jag brukar lyssna på är
Nirvana, Slipknot, The flames, Pearl jam.. och massa andra såklart.

Dag 07- En bild på något eller någon som har stor inverkan på dig

Elin Svanborg.. lever typ ihop med henne. Vi är precis som syskon och gör det mesta tillsamans.

Dag 08- Månadens mål med förklaring
Försöka klara skolan så gott det går..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0