Dagarna'

Dag 10- Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, uppspelt och arg
Jag lyssnar på lite blandat! Oftast olika band tex: Bullet for my valentine, silverstein, pearl jam, nirvana, a day to remember, skillet, the red jumpsuit apparatus osv osv. Jag lyssnar i stortsätt på sånt hela tiden. Älska..

Dag 11- Ett annat foto på dig och dina vänner

haha, wierd.

Dag 12- Varför började du blogga?
Inget liv antar jag.

Dag 13- En bild på ditt hem
Har ingen? Har dock bara på sängen, och det är ju JÄTTE intressant.. eller?

Dag 14- Ett foto på dig och din familj
Har ingen..

Dag 15- Sätt din ipod/mp3/etc på shuffle och lista de 10 första låtarna.
Face Down - The red jumpsuit apparatus
Monster - Paramore
Tears don't fall - Bullet for my valentine
Red light pledge - Silverstein
Alive - Pearl jam
In memory of.. - Silverstein
More than yesterday - dead by april
Calling all skeletons - Alkaline Trio
Good Riddance - Green day
Plush - Stone tempel pilots


Dag 16- Ett foto på dig själv

Gammalt, men aja..

Dag 17- Vem skulle du vilja byta liv med för en dag och varför?
Någon jag hatar, och ta livet av mig.

Dag 18- Planer/drömmar/mål du har
FTW, bli din..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0