alla som gillade statusen

Kim Nordberg - En schysst kille, men även ofta lack för nada?
Elin Fransson - En as snygg tjej som borde få modelljobbet. Fattar dock inte varför hon klippte av de långa håret. Men hon är lika fien ändåå.
Agnes Andersson - Det hände nått med dig som jag inte riktigt gillar. Du va min syster lixom..
Anna Jakab - Världen starkaste tjej! ..allt årnar sig alltid med dig. Du tar verkligen en dag i taget.. kör på.
Love Grön - Sjukt jobbig kille, men får en ändå att skratta.
Hampus Brandt - En spiiidad kille i skolan. Känner dig inte så bra. (cykeltönt)
Johanna Lindahl - Min plast syster. alltid lika kul.. förutom när båda hatar livet på samma gång.
Ronja Johansson - känner dig ej.. men du ee sneel
Samira Ahlgren - Saknar gamla Samira
Johanna Lager - Fin tjej som gillar att fota sig själv? Men vem gör inte det?
Ebba Öding - Gillar att hon väljer sin egna stil och är SIG SJÄLV.. kör på det!
Veronika Undin - Söt cheey, men va hände mellan oss?
Rebecca Denijs - Sneel tjej, men borde tänka sig för lite mer!
Linn Johansson - Min barndomsvän, dock är vi inte med varann mer.. men går i samma klass.
Felix Håkansson - Snäll kille som jag inte pratat med på åååår, vi hade jätte bra kontakt förut.
Karolina Hernqvist - Min syster.. ställer alltid upp för mig, älskar dig.
Tilda Furubom - HästTjejen som man saknar.. vi hade det kul ihop!
Daniela Tobal - Känner dig inte så bra.. men du är den lilla fliken med leendet på läpparna always.
Izabella Holmer - Jag är din plastfaster, haha.. jag ställer alltid upp för dig.
Daniel Elofsson - Allt va så bra, sen hände det nått.. och dude häll aldrig mer öl i mitt hår..
Viktor Norin - En sjukt saknad barndomsvän, träffade honom på nyår. Dock inte mitt bästa jag, men de va kul.
David Blomstrand - Chacha, känner inte dig med du är väl schyyysst.
Amanda Bladh - Saknad barndoms och gat vän. Alla stunder saknar jag.. vi hade alltid kul.
Ebba Askelund - En barndomsvän som jag umgicks mest med året 2010.. de va kuuul.


oooh aldrig mer.. aldrig.. gaah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0