Tanlekaren x(

Idag var det en helt vanlig låång torsdag! hmm.. men efter skolan var jag kvar nån timme med Lovisa, Daniella, och Rudi. Vi typ.. lyssnade på musik. Och jag hjälpte lovisa med läxan :3
Nu har jag lika tråkigt som vanligt efter skolan.. hah! Jag var också hos tandläkaren idag! Hade ett hål :$usch. Men det är fan skönt att borra? yes..

Ska väl göra något.. kanske bara gå ner till byn och tråka i min ensamhet! x( haha..

'
jag saknar dig fan liite..


Dag 19- Smeknamn du har och varför

Mitt smeknamn är Flummet, tror jag iaf? Det började med att Anian kallade mig flummet för mitt namn på facebook "AliceFlummigastHernqvist". Och sedan dess kallar nästan alla mig för det? hah, men det är söt..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0